söndag 13 mars 2011

Jag måste ta tag...

... i mig själv igen... Att vara gravid innebär inte att jag har ett sjukdomstillstånd. Jag klarar ganska mycket faktiskt, och definitivt att gå promenader. Var med K hem i onsdags och vi tog en promenad på nästan 1½ timme. Ok, det kändes på slutet, men det var inte magen som kändes, det var mest min trilskande ischiasnerv och mina mycket otränade ben... Nu är jag jättesugen på att köpa ett nya skor. Vill ha en liten putt i rätt riktning och det kan ett par skor hjälpa mig med... Sugen på ett par EasyTones från Reebok, har hört flera som är rätt nöjda med sina, och det känns som en ganska bra tid att satsa på det. Har ju en del inköp att göra framöver, men än så länge är vi bara på planeringsstadie och vi har en del pengar sparade.

Det är så skönt att vägarna äntligen är isfria och nu vill jag verkligen komma igång igen, jag mår ju bra av det, det vet jag ju. Så på ons efter studiedagen tror jag att jag går till TeamSportia och kollar vad som finns och pratar lite med dem. Så får det bli!

Nu torka hår och sen slappa resten av kvällen. Jag börjar jobba kl 6 imorron... *huvva*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar