tisdag 25 oktober 2011

Hmm...

Hmm, känner att jag kanske gjort bort mig lite... Och kanske kommer den här bloggen att försvinna... Fått indikationer på att någon läser här, som nog inte borde det. Jag tycker inte att h*n borde det, men jag är osäker, och kan inte ta reda på det heller... Känns lite olustigt, så kanske kommer den försvinna. Om det blir någon ny vet jag inte än. Antagligen, för jag gillar ju att skriva, men jag måste fundera lite... Ni som skulle vilja hänga med till en ny kan väl maila challe_77@hotmail.com, eftersom kommentarerna på blogspot funkar sådär...

1 kommentar:

  1. Men vad tråkigt.
    Trist med negativa och icke vänliga läsare. Om det dessutom är någon som ger dig sådant obehag att att du måste stänga ner bloggen så är det ju riktigt vidrigt.

    Hoppas du får en fin onsdagkväll iaf.
    Helen.HUSnrNIO

    SvaraRadera