tisdag 1 november 2011

Bloggpaus?

Ja, det kan man väl säga att jag redan har, för här händer ju inte mycket... Men å andra sidan händer inte så mycket i mitt liv heller... Skriva om Nora kan jag väl göra mest hela tiden som så, men det blir väl tradigt i längden det oxå...

Hur el som så tänker jag nog ta en bloggpaus och fundera lite på det här med bloggandet. Det var nog kanske inte så som jag trodde när jag skrev förra inlägget, men jag vet inte... Iaf så kom det inte så hemskt mycket mail (el meddelande på annat sätt), så jag antar att ni redan lagt ner min blogg. Ni få som vill hänga med vidare, kommer få info via mailen när det är så dags, el om jag helt enkelt lägger ner... Jag vet inte inte än. Den som lever får se...

2 kommentarer:

  1. Du skall göra som du själv känner! Det är det viktiga. Jag vill såklart följa dig, men respekterar om du inte vill att en vilt främmande människa läser din blogg!

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittat rätt i höstjackedjungeln =)
    Jag stormtrivs i min.

    Ha en trevlig torsdagkväll.
    Helen.HUSnrNIO

    SvaraRadera